Dockers’tan Şaşırtıcı Zamanlar

Dockers® kendine has dijital hileleriyle tüm dünyada merak uyandıran Zach King ile işbirliği yaptığı yeni reklam kampanyasını yayına aldı. Dockers®’ın 2018 İlkbahar/ Yaz dönemine ilişkin iletişim stratejisinin temelini oluşturan reklam filmi, izleyicilere “Dünyayı değiştirmek için takım elbiseye ihtiyacın yok” mesajını veriyor. İçinde bulunduğumuz şaşırtıcı zamanlara dikkat çekerek, erkeklere hayal ettiklerinin gerçek olabileceğini hatırlatıyor. Bunu yaparken de Zach King’in görsel algıları zorlayan dijital hilelerini keyifli bir tarzda kullanıyor.

 Smart 360 Flex ile “Her şeye hazır”

Zach King’in Los Angeles sokaklarında dolanırken izleyiciyle konuştuğu reklam filminde, Dockers®’ın son dönemde en çok üzerine eğildiği ürün inovasyonu Smart 360 Flex‘e de dikkat çekiliyor. Marka, dört yöne esneyebilen kumaşı, gizli güvenlik cepleri, ütü istemez özelliği ve elastik bel bandıyla şimdiye kadarki en işlevsel pantolon tasarımı olan Smart 360 Flex’i geçtiğimiz yıl tanıtmıştı. Yeni reklamında da, daha önce görülmemiş bir rahatlık ve hareket özgürlüğü sağlayan tasarımlarıyla, hayallerinin peşinden giden, öngörülü, kendiyle barışık erkeklere, hayatın önlerine çıkaracağı her ana hazırlıklı olmaları için destek verdiğinin altını çiziyor.

İlk işbirliği Game Changers by Dockers® projesi içindi

Zach King kendini tüm dünyaya Vine videolarıyla tanıtmış, Türkiye’deki izleyicilerin de Youtube, Instagram ve reklamlardan aşina olduğu bir isim. King ve Kaliforniyalı marka Dockers® ikinci kez bir araya geliyor. 2017 Sonbahar/Kış döneminde #GameChangersbyDockers kampanyası kapsamında, inovatif projeleri ve fikirleriyle toplumu yeniden şekillendiren genç ve gelecek vadeden girişimcilerin günlük yaşamlarını ve çalışma felsefelerini yansıtmaya odaklanılmıştı. Bu yolla Dockers®, Smart 360 Flex’i tanıtmayı hedeflemişti.

Dockers® kendine has dijital hileleriyle tüm dünyada merak uyandıran Zach King ile işbirliği yaptığı yeni reklam kampanyasını yayına aldı. Dockers®’ın 2018 İlkbahar/ Yaz dönemine ilişkin iletişim stratejisinin temelini oluşturan reklam filmi, izleyicilere “Dünyayı değiştirmek için takım elbiseye ihtiyacın yok” mesajını veriyor. İçinde bulunduğumuz şaşırtıcı zamanlara dikkat çekerek, erkeklere hayal ettiklerinin gerçek olabileceğini hatırlatıyor. Bunu yaparken de Zach King’in görsel algıları zorlayan dijital hilelerini keyifli bir tarzda kullanıyor.

Zach King’in Los Angeles sokaklarında dolanırken izleyiciyle konuştuğu reklam filminde, Dockers®’ın son dönemde en çok üzerine eğildiği ürün inovasyonu Smart 360 Flex‘e de dikkat çekiliyor. Marka, dört yöne esneyebilen kumaşı, gizli güvenlik cepleri, ütü istemez özelliği ve elastik bel bandıyla şimdiye kadarki en işlevsel pantolon tasarımı olan Smart 360 Flex’i geçtiğimiz yıl tanıtmıştı. Yeni reklamında da, daha önce görülmemiş bir rahatlık ve hareket özgürlüğü sağlayan tasarımlarıyla, hayallerinin peşinden giden, öngörülü, kendiyle barışık erkeklere, hayatın önlerine çıkaracağı her ana hazırlıklı olmaları için destek verdiğinin altını çiziyor.

Zach King kendini tüm dünyaya Vine videolarıyla tanıtmış, Türkiye’deki izleyicilerin de Youtube, Instagram ve reklamlardan aşina olduğu bir isim. King ve Kaliforniyalı marka Dockers® ikinci kez bir araya geliyor. 2017 Sonbahar/Kış döneminde #GameChangersbyDockers kampanyası kapsamında, inovatif projeleri ve fikirleriyle toplumu yeniden şekillendiren genç ve gelecek vadeden girişimcilerin günlük yaşamlarını ve çalışma felsefelerini yansıtmaya odaklanılmıştı. Bu yolla Dockers®, Smart 360 Flex’i tanıtmayı hedeflemişti.

İlgili Makaleler