Afra Saraçoğlu, Merve Çağıran ve Aslı Bekiroğlu

Berr-In Markasının Kreatif Direktörü Berrin Eser ile Röportaj

Sezonda bizi neler bekliyor?

Berr-In Markasının Kreatif Direktörü Berrin Eser ile Röportaj Berr-In Markasının Kreatif Direktörü Berrin Eser ile Röportaj  Pinterest


 

  • Berr-In İlkbahar-Yaz 2020 koleksiyonunda bizi neler bekliyor, hangi detaylar ön plana çıkıyor?
İlkbahar-Yaz 2020 koleksiyonunu fonksiyonelliğinden taviz vermeden şekillendiren Berr-In, yeni sezonda trendlerin gücünü arkasına alıyor. Özgüven, güç ve özgürlük hissini öne çıkaran çarpıcı tasarımları ile “DAİMİ KRALİÇE” olduğunu bilen tüm kadınlara hitap ediyor.
Bu koleksiyonda canlı renkler, cesur dokunuşlarla bütünleşiyor. Güneşi yansıtan sarı ve turuncular, doğayı simgeleyen yeşiller, eğlenceli pembeler ve klasik siyah-beyazın yanında markanın ikonik hale gelen desenleri, parıltılı işlemeleri ve metalik kumaş detayları yerini alıyor.
Marka, yeni sezonda renk ve doku çeşitliliğini kendine has formlarla yeniden yorumlarken gündüzden geceye, spordan şık görünüme geçiş sağlayan zamansız tasarımlarıyla modern, cesur ve stil sahibi kadınların dikkatini çekiyor.
 
  • Tasarımlarınızı yaparken en çok nelerden etkileniyorsunuz, ilhamınızı genelde nerelerden alıyorsunuz?
Koleksiyonlarımın temelini kendi yaşanmışlığım oluşturuyor. Yaşanmışlığım, hayatın her anında ilham alabileceğim detayları görmemi sağlıyor. Sektördeki 40 yıllık deneyimim, yaşadığım tecrübeler ve sanat yeteneğim detaylara farklı bir gözle bakmamı sağlıyor. Kısacası hayatın her anında, her detaydan ilham alıyorum.
 
  • Berr-In koleksiyonlarının en belirgin özelliği nedir? Tasarımlarınızı diğer tekstil markalarından ayıran farklıları nasıl anlatırsınız? 
Berr-In koleksiyonlarının en belirgin özelliği, sıra dışı detaylarla fark yaratması, ihtişamı sofistike bir dille anlatmasıdır. Berr-In koleksiyonları, tasarım ve ticaret kavramlarının bir araya gelmesiyle oluşuyor. Günün moda trendlerini kendi özgün yorumlarım ve yaratıcılığımla bütünleştiriyorum. Tasarımlarımı diğer tekstil markalarından ayıran farklılıkların başında; katma değer yaratan sanatsal dokunuşlar, ürünlerle özdeşleşen ikonik öğeler ve gördüğünüz an ürünlerin Berr-In markasına ait olduğunu anlamanızı sağlayan sofistike ve güçlü marka kimliği geliyor. Bunların temelini özgünlük ve gerçek anlamda yaratıcı olmam oluşturuyor.
 
  • Moda dünyasının dijitalleşmesinde hızlanma beklentisi yaratan şu anki sürecin, Berr-In stratejileri ve koleksiyonları üzerinde etkisi olacak mı? Bu konuda neler planlıyorsunuz?
Berr-In koleksiyonları, hem Türkiye’de hem yurt dışında daha çok fiziki satış noktalarında yer alıyor. Şu an yaşadığımız süreç doğrultusunda, satış stratejilerini artık online platformlara göre ve son kullanıcı ile online ortamda daha çok etkileşimde bulunulması üzerine şekillendirmeyi planlıyoruz. Berr-In koleksiyonları oldukça fonksiyonel ve gündüzden geceye farklı alanlarda kullanılabilen parçalara sahip. Yaşadığımız süreçte büyük bir avantaj sağlayan bu durumu bir fırsat olarak görüyor ve aynı koleksiyon stratejisi ile ilerlemeyi düşünüyoruz. Ancak her ne kadar bu süreci dikkate alacak olsak da, teknolojik gelişimlerin sanatı ve yaratıcılığı körelttiğini düşünüyor, modanın aşırı dijitalleşmesinin de duyguları, hisleri ve dokunuşları yok edebileceği endişesini taşıyorum. Ben doğal kalmaktan, doğaya dönmekten ve cadde mağazacılığının asla tam olarak yok edilmemesinden yanayım.












Benzer Haberler


 



Abonelik
Afra Saraçoğlu, Merve Çağıran ve Aslı Bekiroğlu

12 Aylık InStyle Aboneliği Sadece 120 TL

InStyle'ın i-Pad versiyonuna yıllık
32,99 TL'ye abone olabilirsiniz

Afra Saraçoğlu, Merve Çağıran ve Aslı Bekiroğlu

Instyle Fortune Trendus
InStyle.com is part of the Group Medya. Style Network Copyright © Group Medya. InStyle is a registered trademark of Group Medya. All rights reserved.

Size daha iyi hizmet verebilmemiz için sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Giriş yaptığınız andan itibaren çerez kullanımını kabul etmiş sayılacaksınız.  Detaylı bilgi için tıklayın...
 X