Bodrum’da Ev Konforu: RetrON Residence

Arada yapılan tatil kaçamakları kimi mutlu etmez ki dedik ve biz de ekipçe Bodrum’a uçak bileti alarak İstanbul’un kaosundan birkaç günlüğüne de olsa kaçmaya karar verdik. Bodrum’daki istikametimiz ise RetrON Residence..

Bodrum’un Değirmenaltı Mevkii’nde yer alan yer alan RetrON Residence, Avrupa’nın en önemli yarışmalarından “2011 International Property Award” ödülünü alan bir yer.  İçinde 10 blokta 10 daire ve 10 dubleks villadan oluşan, toplamda 20 ünite olarak inşa edilen RetrON evleri hem aile hem de arkadaş grubu ile gelerek eğlenceli bir tatil yapma imkanı sağlayan bir mekan. İçinde büyük bir havuz bulunan sitedeki yeşilliklerin fazlalığı ise İstanbul’un her yeri bina olan yerleşiminden kaçanlar olarak bizim en çok hoşumuza giden özellik oldu.

RetrON Residence hakkındaki bu bilgileri öğrendikten sonra biz de daha büyük bir heyecan ve merakla Bodrum uçağımız için havalimanına doğru yola çıktık. İstanbul’un kargaşasından ve sıcağından kaçmak için İstanbul’dan ayrılırken Bodrum’da bizi nelerin beklediğini ise tahmin edemiyorduk.

Heyecan dolu uçak yolculuğumuzun ardından Bodrum’a vardık. Uçaktan iner inmez RetrON Residence’ın bizler için özel olarak gönderdiği aracımıza atlayarak Bodrum denizinin eşsiz mavisini izleyerek havaalanından RetrON evlerine doğru yol aldık. Kısa bir araba yolculuğu sonrası ise kendimizi RetrON Rezidance’ın modern mimariye sahip evlerinin önünde bulduk.

Arabadan bavullarımızı alır almak evimize geçtik. Evimize diyoruz çünkü gerçekten insana kendi evindeymiş hissi veren bir mekan olmayı başarmış RetrON Residence. Giriş ve alt olmak üzere iki kattan oluşan RetrON evimiz çok sade ve modern bir tarzda dekore edilmiş. İçinde mutfağı, salonu, yatak odaları, banyoları, havuza ve yeşilliğe bakan ferah bir balkonu olan evlerde aile ya da kalabalık bir arkadaş grubunu ile rahat ve güzel bir tatil geçireceğinize emin olabilirsiniz. Evlerin içinde şöminenin de olması RetrON evlerinde kışın da sevdiklerinizle tatil yapabileceğinizi kanıtlamaya yetiyor.

Eşyalarımızı odalarımıza yerleştirip, evi hızlıca keşfederken dışarıdan gelen sesler kendimizi bir anda balkonda bulmamıza neden oldu. Ve işte İstanbul’un yoğun koşuşturması içindeyken özlediğimiz görüntü. Havuz, yeşillikler, kahkaha sesleri ve mutlu insanlar.. Bir arada duymak istediğimiz bütün kelimeler somut haliyle RetrON evlernde işte tam karşımızda. Ee biz de bu görüntü karşısında kendimizi daha fazla tutamadık ve hemen mayolarımızı giyip kendimizi havuza attık. Yemyeşil botanik bahçesi içinde doğal taşlarla düzenlenmiş yüzme havuzu insanda huzur hissini yaşatmaya yetiyor.

Arkadaş grubunuz ya da aileniz ile RetrON Residence’a geldiğinizde bütün bir günü havuz başında içkilerinizi içerken geçirmek isteyeceğinizin garantisini veririz. Ama yok “biz biraz da Bodrum’un içinde vakit geçirmek istiyoruz” derseniz RetrON evlerinin çok yakınında yer alan taksi durağından araç çağırarak çok kısa bir sürede merkeze ulaşabiliyorsunuz. Ayrıca evlerin denize yakın konumda olması da istediğiniz zaman denize girebilme şansını size tanıyor.

Her güzel şey gibi eğlence dolu tam anlamıyla kaliteli bir hafta sonu tatili geçirdiğimiz RetrON evlerinden ne yazık ki ayrılma vakti geldi. İster bir gece için daire, ister bir hafta için dubleks daire kiralayabileceğiniz RetrON Residence’larda siz de uygun fiyatlarda tatil yapabilirsiniz. Minimum 5 maksimum 12 kişiye kadar konaklayabileceğiniz daire tarzı evlerde fiyatlar günlük  250-300 Euro, kalabalık aile toplantıları için ise dubleks dairelerin fiyatları 400-450 Euro arasında değişiyor.

Kalabalık aile ya da arkadaş grubu ile yolumuz bir daha Bodrum’a düşerse kalacağımız mekan ise şimdiden belli oldu. RetrON Residence..