Cartier, Tasarım Kültürünü Kutluyor

Cartier yeni yılı, ikonik tasarımlarına adanan uluslararası bir kampanyayla karşılıyor. İlk defa 6 ikonik koleksiyonunu aynı kampanya altında bir araya getiren Maison de Cartier, ikonik koleksiyonlarına övgülerini sunarken aynı zamanda Cartier tasarım kültürünü de kutluyor.
İkonik koleksiyonları Santos, Tank, Trinity, Love, Juste Un Clou, Panthère ve Ballon Bleu’nun çeşitliğini yeniden keşfetmeye davet eden ve bu koleksiyonları ilk kez bir araya getiren kampanya, güçlü, kusursuz ve belirgin hatlara, aynı zamanda bir tasarımcının vizyonuyla hayat bulan eserlere saygı duruşunda bulunuyor. Cartier, zamandan bağımsız arzu nesnesi olmaya devam eden objeler yaratarak, tasarımı bir kültür mertebesine yükseltiyor. Cartier’nin yüksek standartlarını ve tasarım vizyonunu yansıtan bu koleksiyonlar, hatların yalınlığı, formların simetrisi, oranların netliği ve değerli ayrıntıları tasarımda temel unsur kabul eden Maison’un, kusursuz form arayışına da ışık tutuyor.
 
Cartier Pazarlama ve İletişim Direktörü Arnaud Carrez yeni kampanyayla ilgi yaptığı açıklamada; “Cartier, sürekli yaratıcı keşif içerisinde olan öncü bir Maison. Bu kampanya, Maison’un zamana yenik düşmeyen kült tasarımlar ve hemen tanınabilen, geçmişe tanıklık eden objeler yaratma kabiliyetini ortaya koyuyor. Bu görsellerin sadeliği ve gücü, mücevher & saat yapım tarihinde ve müşterilerimizin kalplerinde yer edinmiş kült tasarımlarının benzersiz koleksiyonlarını kutlamamıza imkan tanıyor” dedi.

İlgili Makaleler