Afra Saraçoğlu, Merve Çağıran ve Aslı Bekiroğlu

Eklektik Zevkin Yansıması: Gül Ağış

"Dekorasyon konusunda kuralcı değilimdir, deneysel yaklaşımları ve farklı dokuları karıştırmayı severim."

Eklektik Zevkin Yansıması: Gül Ağış Eklektik Zevkin Yansıması: Gül Ağış  Pinterest


 

Evde geçirdiğiniz zamanı nasıl değerlendiriyorsunuz?
Şehir merkezinde bahçeli bir evde olmanın ne kadar büyük şans olduğunu özellikle evlere kapandığımız bu dönemde daha iyi anladım. Hep işimden arta kalan zamanlarda ilgilendiğim bahçemle bu defa dolu dolu ilgilenme fırsatım oldu, botanik ve aromaterapi üzerine araştırma yaptım. Kendi kendime esansiyel yağlar ve tonikler hazırladım. Hatta kendi hazırladığım gül suyu toniğini ilk olarak kendi cildimde deneyip küçük şeylerle mutlu olmanın keyfini tattım. Bitkilerin spritüel rezonansları yani kendi titreşimleri olduğunu bilmek muhteşem. Mesela adını taşıdığım gül, doğada en yüksek frekansa sahip çiçek. Doğadan gelen pek çok öğreti ve bilgi var, bunları öğrendikçe gerçek zenginliğin ne demek olduğunu bir kez daha anlıyorsunuz.

Evden çalışma süreciniz nasıl ilerliyor?
Bu süreçte daha fazla anda kalmayı, paniğe kapılmaktan ziyade olanı kabul etmeyi ve yavaşlayarak farkındalığın
tadını çıkarmayı tercih ettim. Tüm bu organik yaşam içerisinde dijital toplantılara mümkün olduğunca az dahil olmaya çalıştım. Kendimi dinlemeyi ve moda sektörünün halihazırda girdiği çıkmazın nereye evrileceğini öngören makaleler okumayı, kendi markamın geleceğiyle ilgili içgörülere odaklanmayı, biraz da kalbimin sesini dinlemeyi seçtim. Online sipariş gönderilerimiz ya da hazır olan siparişlerin takibi ve yazışmaları dışında çok yoğun bir süreç geçirmedik. Zaten arzum yoğun bir sürece geri dönmek yönünde olmayacak.

Bu sürecin moda endüstrisine nasıl etkileri olacak?
Moda sektörünün yıllardır içinde bulunduğu bir çıkmaz var. Koleksiyon sayılarının giderek artması ve alınan siparişlerin üretiminin takibiyle beraber tekrar yeni koleksiyon hazırlanması, yaratıcı süreç açısından oldukça yıpratıcıydı. Bu nedenle karbon izi gerçekleri, gereksiz seyahatler, üretimler ve geri dönüşüm konuları bir kez daha değerlendirilecek. Dijital platformlar çoğalırken daha az koleksiyonla daha anlamlı, doğaya ve çevreye dost, yerel yaklaşımlar ve ürünler değer kazanacak. Öte yandan, giderek organikleşen tasarımlarımızı, en organik olmayan mecra olan dijitalde sunmak beni çok mutlu etmeyecek. 












Benzer Haberler


 



Abonelik
Afra Saraçoğlu, Merve Çağıran ve Aslı Bekiroğlu

12 Aylık InStyle Aboneliği Sadece 120 TL

InStyle'ın i-Pad versiyonuna yıllık
32,99 TL'ye abone olabilirsiniz

Afra Saraçoğlu, Merve Çağıran ve Aslı Bekiroğlu

Instyle Fortune Trendus
InStyle.com is part of the Group Medya. Style Network Copyright © Group Medya. InStyle is a registered trademark of Group Medya. All rights reserved.

Size daha iyi hizmet verebilmemiz için sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Giriş yaptığınız andan itibaren çerez kullanımını kabul etmiş sayılacaksınız.  Detaylı bilgi için tıklayın...
 X