İlham Kaynağı: Nur Bilen Yavuzer

Beauty Omelette'ı̇n kurucusu Nur Bı̇len Yavuzer ı̇le markanın yaratılış sürecı̇ndekı̇ ı̇lham kaynaklarını ve mı̇syonunu konuştuk.

İlham Kaynağı: Nur Bilen Yavuzer İlham Kaynağı: Nur Bilen Yavuzer  Pinterest


 

  • Kendi kozmetik markanızı kurarak Beauty Omelette'i yarattınız. Bu süreçte ilham kaynaklarınız nelerdi? 
Gelişen teknoloji ile her geçen gün güncellenen güzellik sektörünün içinde olmak, yeni ürünleri, uygulamaları ve trendleri takip etmeyi gerektiriyor. Eşimle beraber açtığımız güzellik kliniğinin ilk gününden beri kendimize ait bir ürün grubunun olmasını hep istedim. 2015 yılında Kore’ye bir seyahat planladık ve kozmetiğin merkezi olarak bilinen Güney Kore’de markalara üretim yapan tüm tesisleri gezdik. Her şey öyle hayranlık vericiydi ki, artık bu sektöre adım atmamız kaçınılmaz oldu. Onlarca numune, içerik, yıllarca süren araştırma ve laboratuvar çalışmaları derken 2018’de ilk lansmanımızı yaptık. Beni kendi markamızı yaratmaya iten şey, her şeyde olduğu gibi içimdeki sesti. Hayattaki en büyük keyiflerimden birini iş olarak yapma isteğiydi. İlhamım doğa, doğal içerikler ve bu hayatta bir fayda sağlama ihtiyacım. Aklımda tamamlanmış hissettiğim her şey güzel benim için, güzel bulduğum her şey de rüzgarım.
 
  • Bir kozmetik markasının sizce felsefesi ve misyonu ne olmalı? Güzellik sizin için ne ifade ediyor? 
Güzellik benim için kişinin bakış açısı, iç dünyası ve ne aradığının bütünü, tek başına bir kavram değil. Öyle olsa hepimiz için aynı olurdu. Bence, bir enerjinin, bir eşyanın, bir insanın ya da bir hayvanın bizde uyandırdığı iyi duygu güzelliktir. Hepimiz para kazanmak için çalışıyoruz. Sanat hariç, orada bir kendini gerçekleştirme, içini dökme önceliği var. Bunu parantez içinde tutarak söylemeliyim ki, beni paranın nasıl kazanıldığı, herhangi birine ya d şeye zarar verilip verilmediği de hep ilgilendirdi. Bence sadece kozmetik markalarının değil, içinde bulunduğumuz dönemde her markanın, her iş kolunun doğaya dost, üretirken tüketmeyi de önemseyen bir bakış açısı olmalı. Güzellik elbette bizim için önemli ve estetik algımız her gün değişiyor ama ne sağlığımızdan ne de doğal kaynaklardan daha değerli. İyi, temiz, faydalı ve yeterli olma yolculuğundayım, markamın da öyle olmasına emek veriyorum. Ürünlerimiz herhangi bir yapay parfüm, alkol, sentetik koruyucu içermiyor ve hayvanlar üzerinde test edilmiyor. Şişeler yüzde 100 geri dönüştürülebilen materyallerden üretiliyor.
  • Beauty Omelette cilt bakım ürünlerinin içeriklerinden bahsedebilir misiniz?
Cilt için yüz temizleyiciler, kremler ve serumlar var. Ayrıca cildi içeriden güzelleştirmek için probiyotik saşelerimiz mevcut. Özel bir fermentasyon teknolojisi ile üretilen patentli probiyotikler ve kırmızı ginseng ürünlerde hep başrolü oynuyor. Bu iki içerik de Kore’de cildi yeniden yapılandırma konusunda üstün becerilere sahip, en çok kullanılan içerikler. Amacımız yaşlanma etkilerini azaltmak, cildi beslemek, onarmak ve canlandırmak. Ürünlerin içeriğinde bulunan Polisakkarit cildin nem dengesini düzenliyor, deri bariyerini güçlendirerek cildi dış etkenlerden koruyor. GABA gibi doğal amino asitler cildin elastikiyetini ve nemini artırıyor, yüzeyini pürüzsüzleştiriyor. Lactocepin cildin bağışıklığını artırırken hasarlı ve hassaslaşmış cildi onarıyor.
 
  • Beauty Omelette şampuanı ve saç kremlerinin hedefleri neler?
Saç bakım ürünleri, saç derisinin yağ ve asit-baz dengesini korumasına yönelik özel olarak geliştirildi. İçeriğindeki çay ağacı ve nane yağı ile kafa derisindeki yağı ve nemi dengeliyor. Aloe Vera özü ile nemlendirip parlaklık veriyor. Biberiye yağı, saç köklerini uyarıyor ve böylece saç hızlı uzuyor, dökülen saçların yerine hızla yenisi geliyor. 

 
RÖPORTAJ SELİN ÇATAY ERKMEN












Benzer Haberler


 



Abonelik
Afra Saraçoğlu, Merve Çağıran ve Aslı Bekiroğlu

12 Aylık InStyle Aboneliği Sadece 120 TL

InStyle'ın i-Pad versiyonuna yıllık
32,99 TL'ye abone olabilirsiniz

Afra Saraçoğlu, Merve Çağıran ve Aslı Bekiroğlu

Instyle Fortune Trendus
InStyle.com is part of the Group Medya. Style Network Copyright © Group Medya. InStyle is a registered trademark of Group Medya. All rights reserved.

Size daha iyi hizmet verebilmemiz için sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Giriş yaptığınız andan itibaren çerez kullanımını kabul etmiş sayılacaksınız.  Detaylı bilgi için tıklayın...
 X