Kérastase, Liderler Zirvesi Etkinliğini Gerçekleştirdi

Dünyanın önde gelen profesyonel saç bakım markası Kérastase, pandemi sonrası düzenlediği ilk fiziksel etkinlikte sektör liderlerini zengin atölye ve eğitim içerikleriyle bir araya getirdi. 28-30 Eylül tarihlerinde gerçekleşen Liderler Zirvesi Kongresi’nde markanın 2021 projeleri ve 2022 yılına dair ipuçları paylaşıldı ve çeşitli yenilikçi deneyim atölyeleri hayata geçirildi. 

Kuaförlük sektörünün liderlerini uzun bir aradan sonra buluşturan Kérastase’ın geleceğe nasıl hazırlandığını duyurduğu bu keyifli etkinlik, iş ortakları tarafında büyük bir memnuniyet yarattı.

 
 

Kérastase, kişiselleştirilmiş ve lüks deneyimlerin önemine dikkat çekti

Farklı saç ihtiyaçları için kişiselleştirilmiş lüks çözümler sunan Kérastase, Liderler Zirvesi’nde kişiselleştirilmiş deneyimlerin ve lüks servislerin önemine değindi. Etkinlik kapsamında İstanbul Soho House’da Marcel Boutique tarafından kurulan terzihane atölyesinde kuaförlerin ölçüleri alınıp kişiye özel gömlek dikimleri yapıldı. Ayrıca alanında uzman, ödüllü gurme ve yazar Burkay Adalığ’ın da katılımıyla lüks servis deneyimi atölyesi gerçekleştirildi. Atölyede Kérastase markası için lüksün ve kusursuz müşteri deneyiminin önemine dikkat çekildi.

 

Kérastase’ın eşsiz DNA’sı farklı konseptlerle yansıtıldı

Eşsiz, köklü ve seçkin bir marka olan Kérastase’ın DNA’sı ile uyumlu bir mekan olan İstanbul Soho House’da ayrıca kuaförlük mesleğinin profesyonelleri için bir “club turu” da düzenlendi. Kişilerin üyelik sistemi ile giriş yapabildiği, benzersiz mimari dokusu ve içerisinde bulunan farklı konseptlerdeki restoranları ile şehrin entelektüel hayatı için önem taşıyan Soho House’da gerçekleşen buluşmanın ardından Liderler Zirvesi, İstanbul manzarasının eşlik ettiği bir yat turunda devam etti. Sektörün liderleri İstanbul’un harika manzarası eşliğinde Ruby Restaurant’ta akşam yemeğinde bir araya geldi.

 

Katılımcılara heyecanlı deneyimler yaşatan Kérastase Liderler Zirvesi’nin bir diğer etkinliği de Oğuz Yenihayat ile Galata & Pera turu gerçekleştirilmesi oldu. Sokak lezzetleri tadımı ve nostaljik bir şehir turu yapılırken aynı zamanda sektörün sürekli değişen ihtiyaçları da beraberce tekrar değerlendirildi. Oğuz Yenihayat’ın iki büyük tutkusu olan yemek ve seyahati bir araya getiren bu deneyim, muhteşem bir sunum ve ahenk ortaya çıkardı. Kérastase, uzun süreden beri ilk kez fiziksel olarak düzenlediği bu keyifli etkinlik ile gelecek planlarını değerli iş ortaklarına ve partnerlerine duyurmuş oldu.

 

L’Oréal Türkiye Profesyonel Ürünler Genel Müdürü Volkan Yıldız; konu hakkında şunları söyledi: “Bizim en büyük önceliğimiz kuaförlük mesleğinin ihtiyaçlarını en iyi şekilde belirlemek ve iş ortaklarımızı hızlı gelişimimize ortak ederek her zaman yanlarında olduğumuzu ortaya koyabilmek. İstanbul’un çeşitliliğinden, dönüşümünden, farklı renklerinden, farklı tat ve dokularından esinlenerek hayata geçirdiğimiz bu zirvede, çok verimli atölyeler, çeşitli eğitim ve paylaşımlar gerçekleştirdik ve her zaman olduğu gibi birbirimizi tecrübelerimizle besledik. Katılan iş ortaklarımıza değerli katkıları için teşekkür ederim.” 

 

İlgili Makaleler