Afra Saraçoğlu, Merve Çağıran ve Aslı Bekiroğlu

Life in Bloom ile Dünya Daha İyi Bir Yer

Mango, yeni kampanyası “Life in Bloom”u başlattı.

Life in Bloom ile Dünya Daha İyi Bir Yer Life in Bloom ile Dünya Daha İyi Bir Yer  Pinterest


 

Coşkuyu yaşamlarımıza yeniden katmak ve en çok sevdiğimiz insanlarla beraber inşa ettiğimiz hikâyenin bir sonraki bölümünü planlamak için Mango, yeni kampanyası “Life in Bloom”u başlattı. Bu proje, birkaç aylık izolasyon sürecinden sonra enerjinin yenilendiği ve dışarı çıkıp, yakınlarımızla doğanın tadını çıkarma arzusunun güçlendiği, dünyanın bize sunduğu her şeyin hiç bu kadar anlamlı olmadığı, yaşadığımız şu anın yansımasıdır.
 
Intimate Dinner (Kasım 2019) gibi önceki kampanyalarda da Mango'yla iş birliği yapan ünlü moda fotoğrafçısı Cass Bird, duyarlılığı ve spontane tarzı sayesinde Şubat ayında Arjantin'de yapılan bir fotoğraf çekiminde görüntülere hayat veriyor. Bir yaz mevsiminin karelerinde sanatçı; Andreea Diaconu, Kaya Wilkins, Jill Kortleve, Oumie Jammeh, Boyd Gates ve Anders Hayward'ı ortak bir sevinci paylaşan kahramanlar olarak canlandırıyor.
 
Geçtiğimiz İlkbahar / Yaz 2020 kampanyasında olduğu gibi Mango, Instagram üzerinden takipçilerinin çekime katılmasını sağladı ve topluluğunun sesini dinlemeye karar verdi. Markanın takipçileri, çekim yeri, set gibi bazı özel detayları tanıma, hangi sahneleri görmek istediklerine karar verme veya yavaş yavaş tanıtılan bazı kıyafetleri ve renkleri keşfetme şansına sahip oldular.
 
Kadın koleksiyonunda tasarımlar, iyimserlik duyusunu uyandıran canlı renkler ve doğal kumaşlardan oluşan %100 sürdürülebilir kıyafetlerden oluşmaktadır. Bu tür tonların ve çiçek desenlerinin kullanım amacı kendimizi iyi hissetmemize yardımcı olmaktır. Koleksiyonda kırmızı, sarı ve pastel pembe gibi renkler moral yükseltirken, karpuz kollu, volan detaylı kıyafetler ve bol etek siluetleri doğanın mucizelerine atıfta bulunmaktadır. Bu kadın koleksiyonu tasarımlarının yıldızı ise poplin kumaştır.
 
Erkekler için ise, yine rahat tarzda ancak temiz ve çağdaş silüetler karşımıza çıkıyor. Koleksiyonda, beyaz ve bej gibi nötr renk aralıklarında safari gömlekleri, yumuşak dokunuşlu kumaşlardan yapılan tişörtler ve kombini kolay giysiler baskın durumda. Life in Bloom ayrıca, erkek koleksiyonunda da çizgili ve çiçek desenleri ile espadril veya deri sandalet gibi aksesuarların kombini sayesinde neşeli tasarımlar içeriyor.
 
Birlik olmak, bu dönemde kilit önem taşıyordu ve Mango da bunu, bizi topluluk olarak stil ve kültür yoluyla birleştirip sağladı. Bu izolasyon dönemi boyunca marka, takipçilerini hareketli, kendine özgü, enerji dolu bir dünyaya davet etti. The Weekly Agenda, Mango Cooks veya #MangoGirlsCalling gibi projelerde katılımcılarımız aracılığıyla takipçilerimiz, bu yeni gerçeklikte, yeni bir ifade biçimi keşfettiler. Home Sessions sayesinde de şarkıcı-söz yazarları Basia Bulat, Sophie Auster ve Carla gibi sanatçıların ve Pascal Moscheni ve Andrew Armstrong (Monarchy) gibi DJ'lerin katıldığı müzik etkinlikleriyle moral buldular. “Life in Bloom”, kampanyasının kahramanı model ve şarkıcı Kaya Wilkins, 23 Mayıs'ta bu müzik seanslarına Mango’nun instagram hesabından kendi müzik projesi Okay Kaya ile devam edecek.

Boyd Gates ile merak ettiklerinizi konuştuk: 
  • Modellik kariyerin nasıl başladı?
 Brüksel’de yolda yürürken keşfedildim tam 6 sene önce. Birkaç ay sonra, test çekimlerinden sonra Prada ile ilk podyumuma çıktım. Harika bir andı, gurur vericiydi.
 
  • Seni daha çok tanımak istiyoruz! Nasıl bir çocukluğun oldu?
 Aslına bakarsanız harika bir çocukluğum oldu! Çok yaratıcı ve hareketliydim, dışarıda çok vakit geçirirdim. Yaşayan ve canlı olan her şeye ilgim böyle başladı. Kulübeler inşa ederdim ve kendimi kızılderili olarak hayal ederdim. Bu dönemim doğa ile olan ilişkimi güçlendirdi. Toprak ile olan bu derin bağım hala devam ediyor.
 
  • Her zaman model olmayı düşle rmiydin?
 Bu çok ilginç bir soru. Sanırım her çocuk bir ara büyüyünce ne olacağım diye düşünür, hayal eder. Model olmak aklıma gelmişti sanırım ama bunun çok uzun süre hayalini kurduğumu veya arayışında olduğumu söyleyemem.
 
  • Bugünkü moda sektörü hakkında ne düşünüyorsun? Ne gibi değişiklikler görmek isterdin?
 Markaların daha fazla geri dönüştürülmüş kumaşlar kullandığını görmek isterdim!
 
  • Mango ile olan işbirliğin ne zaman başladı?
 Mango ile işbirliğim 2016 yılında başladı. ‘The dusk club’ isimli kampanya çekimlerinde yer almıştım. Çekimler Paris’e yakın bir şatoda yapılmıştı. Atmosfer ve ambiyans muhteşemdi, çok güzel vakit geçirmiştim!
 
  • Mango ile ilgili en sevdiğin şey nedir?
 Mango ile hem günlük kıyafetler hem de şık kıyafetler bulabiliyorsunuz. Her iki tarzı harmanlamak da mümkün. Gerçekten sevdiğim bir marka.
 
 












Benzer Haberler


 



Abonelik
Afra Saraçoğlu, Merve Çağıran ve Aslı Bekiroğlu

12 Aylık InStyle Aboneliği Sadece 120 TL

InStyle'ın i-Pad versiyonuna yıllık
32,99 TL'ye abone olabilirsiniz

Afra Saraçoğlu, Merve Çağıran ve Aslı Bekiroğlu

Instyle Fortune Trendus
InStyle.com is part of the Group Medya. Style Network Copyright © Group Medya. InStyle is a registered trademark of Group Medya. All rights reserved.

Size daha iyi hizmet verebilmemiz için sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Giriş yaptığınız andan itibaren çerez kullanımını kabul etmiş sayılacaksınız.  Detaylı bilgi için tıklayın...
 X