Afra Saraçoğlu, Merve Çağıran ve Aslı Bekiroğlu

Mango’nun İlkbahar-Yaz 2020 Kampanyası Shared Moments Devam Ediyor

Özellikle 70'li yıllardan esinlenen kadın koleksiyonunda yer alan ürünler %100 sürdürülebilir kumaşlardan üretildi.

Mango’nun İlkbahar-Yaz 2020 Kampanyası Shared Moments Devam Ediyor Mango’nun İlkbahar-Yaz 2020 Kampanyası Shared Moments Devam Ediyor  Pinterest


 

Mango, İlkbahar-Yaz 2020 sezonundaki yeni kampanyası için ‘’Shared Moments’’ konseptini işlemeye devam ediyor. Kampanyanın fotoğraflarnı, otuz yıllık moda kariyeri boyunca ikonik görüntüler yakalayan, ünlü İngiliz fotoğrafçı Glen Luchford çekti.
Sonbahar-Kış 2019 Shared Moments kampanyasında yer alan ve bu kampanyada da yer alacak Anna Ewers ve Rebecca Leigh Longendyke’ye Vittoria Ceretti, Kit Butler y Hamid Onifade de eşlik ediyor ve Meksika şehirleri olan Valladolid ve Mérida, birlikte geçirilen yaz maceralarına hayat veriyor.
Shared Moments marka iletişiminde kullanılan togetherness (birliktelik) kavramını pekiştirmeyi amaçlıyor. Kampanya, paylaşılan anların samimiyetini ve doğallığını ortaya çıkaran, gerçek bir anı ve herkesin kendini ifade etmesini anlatan video ve görüntüler aracılığıyla topluluk ruhunu vurgulamaktadır.



Aynı topluluğa ait olma duygusu, Mango'nun geçen Kasım ayında başlattığı, Your choices make us girişimi ile güçlendi. Instagram aracılığıyla, markanın takipçileri bu kampanya ve yeni İlkbahar/Yaz koleksiyonu ile ilgili seçimler yaptılar. “Look. Participate. Decide” (Bak. Katıl. Karar ver.) başlığı altında, Mango'nun yaratıcı ekibi, 11 milyondan fazla takipçisinin, kampanyalarda giyilen modellerin bazılarını seçebildiği, aynı zamanda Meksika'ya seyahat ve başkalarıyla paylaşılan anlar ile ilgili eğlenceli kararlar alarak marka ile etkileşime girebildiği öncü bir proje sunuyor. Ayrıca takipçiler, yeni koleksiyonun bazı giysileri ve aksesuarları hakkında tercihlerini beyan ederek, hangilerinin mağazalarda bulunması gerektiğini belirlediler. Modaya, kültüre, tarza ve sanata karşı ilgi, marka ve topluluğu arasındaki ortak bileşeni oluşturmaktadır ve bu amaç doğrultusunda, paylaşımı mümkün kılan mekanların yaratılması ve ortak iletişim oluşturulması büyük önem taşımaktadır. Mango, 20 Ocak'ta, Instagram takipçilerinin gönderdiği yanıtlardan derlenen, Meksika'da önemli yerleri, sanat galerilerini ve müzelerini içeren, bir rehber çıkardı.
Kadın koleksiyonunun giysileri, sürdürülebilir pamuk veya geri dönüştürülmüş elyaf gibi %100 sürdürülebilir kumaşlardan yapılmıştır. Öncelikle 70'lerin tarzından esinlenen tasarımlar, özellikle çiçek baskıları ve pastel tonlarla göze çarpmaktadır. Yelekli takım elbiseler kilit ürünlerden biridir; aynı zamanda akışkan yaz elbiseleri de bu koleksiyonda öne çıkmaktadır. Bantlı sandalet ve hasır çanta gibi aksesuarlar her görünüme kişilik kazandırmaktadır.
Erkek koleksiyonunda ise deri giysiler (gömlek ve ceketler) ve total denim görünümü bu sezonun yıldızları. Kilit nokta, görünümü güncellemek için kullanılan çizgili desen ve siyah renktir. Bunlar nötr tonlarla ve renk bloklarıyla beyaz denim ile kombinleyerek kullanılabilir. Aksesuar önerisi olarak ise espadril ve 70'lerin tarzı güneş gözlükleri dikkati çekiyor.



Mango Mart kampanya yüzü Vittoria Ceretti ile InStyle.com.tr’ye özel çok özel bir söyleşi gerçekleştirdik.
 
  • Kariyerine nasıl başladın? Nasıl keşfedildin?
2012 yazında Elite ajansına resimlerimi göndermeye karar verdim. Elite Model Look’un bir reklamını görmüştüm. ‘neden olmasın, eğlenceli olur’ diye düşündüm kendi kendime.
 
  • Çocukluğunda ne gibi hayallerin vardı? Hangi mesleğe sahip olmayı düşlerdin?
Küçükken hep veteriner olmak istemiştim. Hayvanları her zaman çok sevmişimdir. Ailemin evindeki çiftlikte çok vakit geçirirdim.
 
  • Psikolojiye meraklı olduğunu biliyoruz. Bu alanı sevme sebebin nedir?
Kendimi insanların yerine koymak, hislerini anlamak benim için kolay oluyor gibi hissediyorum. Empati kurabiliyorum. Fikir sormak için doğru kişi olduğumu düşünüyorum. Başka insanlara yardım etmeyi ve onları dinlemeyi çok seviyorum. Sanırım psikolojiye olan ilgim de buradan geliyor.
 

 
  • Boş zamanlarında neler yapmayı seversin?
Köpeğimle gezmeyi ve şehir dışına çıkmayı severim. Ufak seyahatlere çıkarım. Okumayı ve film seyretmeyi çok severim. Yeni yerler keşfetmeyi ve insanlarla konuşmayı severim.
 
  • Kimleri örnek alırsın? Bize birkaç örnek verebilir misin?
Bana en çok ilham veren insanlar daha fazla daha iyi olmayı isteyen insanlar. Akıllı insanların çevremde olmasını seviyorum. Tanımadıları insanların olduğu bir yemek masasında bile ilginç bir sohbet yürütebilecek insanlarla vakit geçirmeyi seviyorum.
 
  • Mango ile yollarınız nasıl kesişti?
Mango’da her zaman aradığım parçaları bulabiliyorum. Markayı zaten bilerek, severek ve destekleyerek büyüdüm. Kampanyada yer almamı istediklerinde bu yüzden çok heyecanladım.
 
  • Mango’nun son koleksiyonundan en sevdiğiniz parçalar hangileri?
Beyaz elbiseye bayıldım. Bir de kot bir takım var; pantolon ve üstü uyumlu olan. Onu da çok sevdim!
 
  • Yer aldığın projeleri neye göre seçiyorsun? Kararlarını nasıl veriyorsun?
Marka hakkındaki kendi fikirlerim doğrultusunda. Marka ile kendi ilişkim ve hislerim çok önemli. Tabii yeni insanlar ile de tanışmayı sevdiğim için yeni maceralara da atılmayı seviyorum.
 












Benzer Haberler


 



Abonelik
Afra Saraçoğlu, Merve Çağıran ve Aslı Bekiroğlu

12 Aylık InStyle Aboneliği Sadece 120 TL

InStyle'ın i-Pad versiyonuna yıllık
32,99 TL'ye abone olabilirsiniz

Afra Saraçoğlu, Merve Çağıran ve Aslı Bekiroğlu

Instyle Fortune Trendus
InStyle.com is part of the Group Medya. Style Network Copyright © Group Medya. InStyle is a registered trademark of Group Medya. All rights reserved.

Size daha iyi hizmet verebilmemiz için sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Giriş yaptığınız andan itibaren çerez kullanımını kabul etmiş sayılacaksınız.  Detaylı bilgi için tıklayın...
 X