Openhaus 1 Yaşında

Openhaus bir yıldır şehrin tam merkezinde, Nişantaşı’nın en ikonik noktasında, Valikonağı ve Abdi İpekçi Cadde’lerinin tam kesiştiği noktada moda, lezzet, dekorasyon ve sanatı ezber bozan bir deneyimle sunmaya devam ediyor. Kasım 2018’de 26 marka ile başladığı yolda şu an 71 markaya ulaşan Openhaus, Türkiye’nin önde gelen markalarının kalbi haline geldi. Mağazanın içerisinde yer alan modadan dekorasyona, kitaptan ev tekstiline, aksesuardan mücevhere yer alan markalar her ay değişerek muhteşem ürünleri ile Openhaus müşterileri ile buluşuyor.

Geride bıraktığı bu bir yıl boyunca, çeşitli marka yelpazesinin etkinliklerine de ev sahipliği yapan Openhaus, trendleri takip edenlerin de uğrak noktası haline geldi.
Dinamik yapısı ve trend ruhu ile her ay değişen ve yenilenen bambaşka konseptlerde, yepyeni markaları moda severlerle buluşturan Openhaus, geçtiğimiz bir yıl boyunca Türk tasarımcılara ve markalara verdiği değeri yeni yaşında da göstermeye devam edecek.

Tohum Otizm İş Birliği İle Orange Corner
1. yılı vesilesi ile Openhaus, iyilikler tasarlama amacıyla Tohum Otizm ile işbirliğine imza attı. Paylaşmanın enerjisine ve gücüne inanan Openhaus, hem bugüne kadar Openhaus çatısı altında  toplanmış hem de sadece bu güzel amaca destek olmak isteyen markalar ile birlikte ‘’Orange Corner’’ adını verdiği köşesinde farklı sektörlere ait ürünler satıyor olacak. Mağaza içerisinde yer alacak ‘’Orange Corner’’ standında, markalar koleksiyonlarına ait koyacağı bir ürününün gelirini “Tohum Otizm Vakfı Eğitim Burs Fonu”na bağışlayacak. 

İlgili Makaleler