Sephora ile Güzellik Sektöründeki Kadın Girişimciler ile Tanışma Zamanı

Sephora ile Güzellik Sektöründeki Kadın Girişimciler ve Güçlü Markaları ile Tanışma Zamanı

Tüm dünyada güzellik adına trendleri belirleyen Sephora,  kadın girişimciliğini sürdürülebilirlik, çeşitlilik ve kapsayıcılık ilkelerine sahip lokal hareketiyle, Türk kadın girişimcilerin kurduğu güçlü markalar; Cosmed, Feu du Ciel, Mellys’ Nature, Bade Natural ve The Sim Co.’nun doğak içerikli, zengin formüllere sahip ürünlerini artık sephora.com.tr ve Sephora   Mobil Uygulaması’nda Mart ayı itibariyle satışa sunuyor.
 

Lokal Harekete Destek! 

Global ölçekli program ‘Sephora Stands’ çatısı altında  Kagider ile birlikte yürütülen bu önemli iş birliğinin ilk dönem programında 200’ün üzerindeki başvurunun ardından seçilmiş olan 30 kadın girişimci üç gün süren özel bir eğitim kampını deneyimledi. Bu eğitim süresince alanında uzmanlar tarafından; kurumsallaşma, markalaşma, e- ticaret, dış ticaret yaklaşımları, insan kaynakları, finans, teşvikler, liderlik ve yönetsel becerilerini de geliştirmeye yönelik önemli konu başlıkları işlendi. Sephora ve KAGİDER eğitim sonunda ise belirlenen 5 kadın girişimci ile yoluna devam ederek koçluk çalışmaları kapsamında kariyer yolculuklarına değer katacak yeni fırsatların değerlendirilmesi ile ilgili mentorluk desteği aldı. Bu serüvenle beraber kadın girişimciler markalarını güçlendirmenin yanı sıra sosyal medya, CRM, dijital reklam ve güçlü PR desteği ile beraber global ve yerel tedarikçi ilkelerini yerine getirerek sephora.com.tr ve Sephora Türkiye Mobil Uygulamasında Mart ayı itibariyle satış imkanı buldu. 


 

Wellness Pazarına Kadın Girişimci Atağı 

Sephora, daha iyi bir dünya vizyonunu destekleyen temiz  içerikli, çevre dostu ve  geri dönüştürülebilir ambalajlara sahip kategorisi ‘’Good For’’ ile kadın girişimcilerin değerlerini bütünleştiriyor. Bu kapsamda sektörde farkındalık yaratan marka, kadın girişim markalarının ürünleriyle de wellness pazarında emin adımlarla yürüyecek.   

 “Güzelliğin Sınır Tanımayan Gücü” sloganıyla kadınların içlerindeki güce odaklanan Sephora,  iyi hissetmeye, kendini sevmeye ve geliştirmeye odaklı bakış açısıyla güzellik sektöründeki  markalara satış ve iletişim imkanları sunarak sektördeki lider ve yenilikçi duruşunu desteklemeye devam ediyor.   

İlgili Makaleler