Starbucks Sürdürülebilirlik Vizyonunu Yeni Ürünleriyle Genişletti

Tek kullanımlık bardaklardan geri dönüştürülen Starbucks Circular Cup misafirlerini bekliyor!

Starbucks Sürdürülebilirlik Vizyonunu Yeni Ürünleriyle Genişletti Starbucks Sürdürülebilirlik Vizyonunu Yeni Ürünleriyle Genişletti Pinterest


 

Starbucks Türkiye, sürdürülebilirlik vizyonuna uygun olarak tek kullanımlık Starbucks bardaklarından geri dönüştürülerek elde edilen bardaklarını misafirlerinin beğenisine sunuyor.
 
 
Ürünlerinde yüksek kaliteyle birlikte sürdürülebilirliğe, etik standartlara ve hayvanlara kötü muamele yapılmadan elde edilmiş malzeme kullanımına odaklanan Starbucks; sektörü dönüştürecek girişimlere imza atmaya devam ediyor ve yeniden kullanılabilir bardak serisini de genişletiyor.
 
Starbucks, her yıl mağazalarından milyonlarca kullanılmış kâğıt bardak topluyor. Bu bardakların büyük bir bölümü, önce endüstriyel olarak temizleniyor ve eski kâğıt bardaklar daha sağlam, yeniden kullanılabilir bir bardak haline getirmek için güzelce parçalanıyor. Geri dönüştürülmüş bardaklar, bardakların dış katmanında kullanılmak üzere güçlü bir reçine oluşturabilmek için geri dönüştürülmüş bir plastikle karıştırılıyor. Kalıplar kullanılarak tamamen geri dönüştürülmüş malzeme tekrar bardak formuna dönüştürülüyor.
 
Altı adet tek kullanımlık bardaktan üretilen Starbucks Circular Cup, geri dönüşümlü kahve bardaklarına yeni bir soluk getirerek atık malzemelere sürdürülebilir bir çözüm sunuyor.
 
Serinin bir diğer ürünü Reusable bardaklar, çeşitlenen tasarımları ile sıcak ve soğuk alternatifleriyle misafirlerle buluşuyor.
 
Sürdürülebilirlik en önemli öncelik
 
Sürdürülebilirlik yaklaşımının bir parçası olarak çevre dostu olmaya ve kaynakları etkin ve tasarruflu kullanmaya odaklanan Starbucks; misafirlerini yeniden kullanılabilir Reusable ürünlerini kullanarak senede 360 kâğıt bardak atığının önüne geçmeye ve sürdürülebilirliğe büyük bir katkı sağlamaya davet ediyor.
 
Reusable serisi ürünlerini kullanmayı tercih eden misafirler her içecek alışverişlerinde 50 kuruş indirim kazanıyor.
 
Starbucks, bünyesinde oluşturulan sürdürülebilirlik ve pozitif kaynak amacını daha da ileriye taşımayı hedefliyor.












Benzer Haberler


 



Abonelik
InStyle Ekim 2021

12 Aylık InStyle Aboneliği Sadece 120 TL

InStyle'ın i-Pad versiyonuna yıllık
32,99 TL'ye abone olabilirsiniz

InStyle Ekim 2021

InStyle.com is part of the Group Medya. Style Network Copyright © Group Medya. InStyle is a registered trademark of Group Medya. All rights reserved.

Size daha iyi hizmet verebilmemiz için sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Giriş yaptığınız andan itibaren çerez kullanımını kabul etmiş sayılacaksınız.  Detaylı bilgi için tıklayın...
 X