Kapak: @skims
Kim Kardashian, 2019’da kurduğu markası Skims’de korseler, sütyenler, vücudu tamamen sarması ve tenle bütünleşmesiyle ünlü “basic” parçalar üretiyor. Ancak Kim ve Skims bu kez vücudun öncekilerden farklı bir bölgesini ele alıyor: Yüz!
Skims yeni ürününü “Face shapewear” yani yüz korsesi olarak adlandırıyor. Ürünü gördüğümüzde ise aklımıza hemen TikTok’un “morning shed” akımı geliyor. Akım, ne kadar çirkin uyursanız o kadar güzel uyanacağınız mottosuyla hareket ediyor. İsmi ise sabahları yüzünüzde uyguladığınız maske ve bantları çıkarmanın neredeyse bir deri değiştirme işlemi kadar sürmesinden geliyor.
“Morning Shed” akımı ve Skims

“Morning shed” akımından sonra Skims’den bu hamlenin gelmesini beklemeliydik. Çünkü meme uçlu sütyenler ve meme ucu piercingleri revaçtayken sütyenlere entegre edilen piercing’ler, markanın trend takip raporlarını hazırlamak için “keşfet” sayfasında nöbet tuttuğunu kanıtlar nitelikteydi.
Anthony Hopkins’ten Hannibal göndermeli video
Kuzuların Sessizliği’ndeki ünlü yüz maskesini Kim Kardashian’ın kendisine gönderdiği yüz korsesiyle yeniden canlandıran Anthony Hopkins, Hannibal Lecter’a özgü sesle “Merhaba Kim, şimdiden on yaş gençleşmiş hissediyorum” dediği bir video çekti.
Kardashian, videoyu Instagram’da “ÇIĞLIK ATIYORUM!!!!!” notuyla paylaştı. Hopkins’in “Teşekkürler Kim. Akşam yemeğine gelmekten korkma” notu ise Hannibal göndermesini tescillemiş oldu.
Skims’in yeni ürünü tepki çekti mi?

Ancak markanın son adımı internette farklı yönlere giden yorumlara maruz kaldı. Skims; TikTok’un kafalarda soru işaretleri bırakan, kadınların vücudunda sürekli düzeltilmesi gereken bir şey olduğunu hatırlatan ve Looksmaxxing’le kardeş olan “morning shed” akımına destek olarak biraz fazla ileri mi gitti yoksa internetin uzun bakım rutinlerini kolaylaştıracak bir adım mı attı?
İlginizi çekebilir >>>>> Kim Kardashian ve Kris Jenner’lı Skims x Roberto Cavalli iş birliği