TikTok trendinden Anthony Hopkins’e: Skims, yeni yüz korsesiyle biraz fazla mı ileri gitti?

2 Ağustos 2025
anthony hopkins

Kapak: @skims

Kim Kardashian, 2019’da kurduğu markası Skims’de korseler, sütyenler, vücudu tamamen sarması ve tenle bütünleşmesiyle ünlü “basic” parçalar üretiyor. Ancak Kim ve Skims bu kez vücudun öncekilerden farklı bir bölgesini ele alıyor: Yüz!

Skims yeni ürününü “Face shapewear” yani yüz korsesi olarak adlandırıyor. Ürünü gördüğümüzde ise aklımıza hemen TikTok’un “morning shed” akımı geliyor. Akım, ne kadar çirkin uyursanız o kadar güzel uyanacağınız mottosuyla hareket ediyor. İsmi ise sabahları yüzünüzde uyguladığınız maske ve bantları çıkarmanın neredeyse bir deri değiştirme işlemi kadar sürmesinden geliyor.

“Morning Shed” akımı ve Skims

anthony hopkins
@skims

“Morning shed” akımından sonra Skims’den bu hamlenin gelmesini beklemeliydik. Çünkü meme uçlu sütyenler ve meme ucu piercingleri revaçtayken sütyenlere entegre edilen piercing’ler, markanın trend takip raporlarını hazırlamak için “keşfet” sayfasında nöbet tuttuğunu kanıtlar nitelikteydi.

Anthony Hopkins’ten Hannibal göndermeli video

Kuzuların Sessizliği’ndeki ünlü yüz maskesini Kim Kardashian’ın kendisine gönderdiği yüz korsesiyle yeniden canlandıran Anthony Hopkins, Hannibal Lecter’a özgü sesle “Merhaba Kim, şimdiden on yaş gençleşmiş hissediyorum” dediği bir video çekti.

Kardashian, videoyu Instagram’da “ÇIĞLIK ATIYORUM!!!!!” notuyla paylaştı. Hopkins’in “Teşekkürler Kim. Akşam yemeğine gelmekten korkma” notu ise Hannibal göndermesini tescillemiş oldu.

Skims’in yeni ürünü tepki çekti mi?

@skims

Ancak markanın son adımı internette farklı yönlere giden yorumlara maruz kaldı. Skims; TikTok’un kafalarda soru işaretleri bırakan, kadınların vücudunda sürekli düzeltilmesi gereken bir şey olduğunu hatırlatan ve Looksmaxxing’le kardeş olan “morning shed” akımına destek olarak biraz fazla ileri mi gitti yoksa internetin uzun bakım rutinlerini kolaylaştıracak bir adım mı attı?

İlginizi çekebilir >>>>> Kim Kardashian ve Kris Jenner’lı Skims x Roberto Cavalli iş birliği

Ayşenur Kurtuluş

Üç yıl Fizik eğitimi aldıktan sonra modaya ve yazmaya olan ilgisini keşfeden Ayşenur, İstanbul Üniversitesi Amerikan Kültürü ve Edebiyatı bölümüne geçiş yaptı. Eğitiminin ilk yılından itibaren ELLE ve InStyle dergilerinde staj yaparak sektöre adım attı; aynı dönemde içerik üreticiliğine başladı. 2024 yazında daha önce stajyer editörlük ve styling asistanlığı yaptığı InStyle Türkiye ekibine dijital editör olarak katıldı. Ardından Marie Claire Türkiye’de dijital editörlük rolünü üstlendi. Şu anda yeniden InStyle Türkiye’de dijital içerik editörü olarak görev yapıyor.

Daha Fazla İçerik

StyleIn Duygu Boz

StyleIn – Duygu Boz

İstanbul’un seçkin yaşam komplekslerinden biri olan Kemer Country’deki evini ziyaret
yay

Yay burcunu kendinize nasıl aşık edersiniz? 

Yay burcuna tutulduysanız, geçmiş olsun. Artık sıradan flört taktikleriyle bir