Japon güzellik ritüellerinden ilham alan ve Sephora tutkunlarının ABD, Asya ve Birleşik Krallık’ta severek kullandığı premium cilt bakım markası Tatcha, Avrupa’ya açılıyor! Tatcha, Sephora ile gerçekleştirdiği özel iş birliği sayesinde aralarında Fransa, İspanya ve İtalya gibi önemli pazarların da bulunduğu 15 Avrupa Birliği ülkesinde satışa sunuluyor. Türkiye’de de yalnızca Sephora aracılığıyla satışa başlayacak marka cilt bakımında yeni bir dönem başlatmayı hedefliyor.
Formüllerini Japonya’da geliştiren, Kaliforniya merkezli lüks cilt bakım markası Tatcha, 22 Ağustos 2025 itibarıyla Sephora uygulaması ve web sitelesinde; 25 Ağustos 2025 itibarıyla ise mağazalarda yerini alıyor. Tüm müşteriler, markanın en çok satan ürünlerini keşfetmekten büyük mutluluk duyacak: The Water Cream, The Rice Wash, The Matcha Cleanse, The Camellia Cleansing Oil, The Rice Polish, The Essence, Indigo Overnight Repair, Luminous Dewy Skin Mist, The Kissu Lip Mask ve ikonik Dewy Skin Cream.

Tatcha CEO’su Mary Yee, “Tatcha olarak son 15 yılda, yüksek performanslı formüllerimiz, Japon güzellik ritüellerimiz ve öz sevginin dönüştürücü gücü sayesinde dünya genelindeki müşterilerimizle derin bağlar kuruyoruz. Bu Ağustos ayında Avrupa’ya açılarak Tatcha’yı daha fazla kişiye ulaştıracak olmaktan büyük heyecan duyuyoruz. Uzun süredir birlikte çalıştığımız Sephora, güzelliğe olan benzersiz yaklaşımımızı yeni müşterilerle buluşturmak için en doğru ortak oldu.”diyor.
Tatcha, cildi ve zihni besleyen Japon bilgeliğine dayanan, bilimle desteklenen yüksek performanslı cilt bakım ürünleriyle tanınıyor. Japon güzellik ritüellerinin sanatıyla zenginleşen bu deneyim, modern yaşamın hızından uzaklaştıran bir nefes alanı sunuyor. Markanın kurucusu Vicky Tsai, bu ritüellerin gücünü şöyle anlatıyor: “Japonya’nın zengin topraklarında ve denizlerinde yetişen bitkilerle hazırlanan, cilde nazik öz sevgi ritüelleri, hem cildimi hem de zihnimi dönüştürdü.”

2008 yılında, Amerika’da geçirdiği on yıllık kurumsal hayat Vicky’yi hayal kırıklığına uğratmıştı; cildinde oluşan şiddetli dermatit nedeniyle her gün antibiyotik ve steroid kullanmak zorunda kalıyordu. İşinden ayrıldı ve kendini Kyoto’da buldu. Orada, cildini ve zihnini dengeye getiren uyum, güzellik ve iyilik haline dayalı bir kültürle tanıştı. Japonya’daki yetenekli bir bilim insanı ekibiyle birlikte Tatcha’yı kurarak bu iyileştirici ritüelleri başkalarına da ulaştırmak istedi. “Tatcha’yı, hem cildim hem de zihnim için dönüştürücü olan bakım ritüellerimi paylaşmak için yarattım.”
Tatcha’nın formülleri, Tokyo’daki Tatcha Enstitüsü’nde titizlikle geliştiriliyor. Bu formüller üç temel ilkeye dayanıyor: en çok aranan Japon bölgelerinden elde edilen en yüksek kalite içerikler; cilt biyolojisiyle uyumlu maksimum etkililiğe sahip formüller; ve hem cildi hem de zihni rahatlatan duyusal dokular ile bilinçli ritüeller.
Her Tatcha formülünün içinde Hadasei-3 adında küçük bir süper gıda, amino asit ve Aha senfonisi yer alıyor. İki kez fermente edilmiş pirinç, yeşil çay ve yosundan oluşan bu özel kompleks, dünyanın en sağlıklı beslenme biçimlerinden biri olarak kabul edilen besin açısından zengin Japon diyetine dayanıyor. Her formül, güçlü ama nazik etkisiyle ciltte hem hissedilen hem de gözle görülür bir dönüşüm sağlıyor. Tatcha, modern yaşamın getirdiği ihtiyaçlara daha iyi cevap verebilmek için Japon güzellik bilgeliğini cilt bakımındaki son yeniliklerle birleştirerek inovasyon sınırlarını zorlamaya devam ediyor.
Tatcha, 22 Ağustos 2025’te Sephora App’te, 25 Ağustos 2025 itibarıyla ise yalnızca Sephora mağazalarında satışa sunuluyor.