Türkiye Drunk’a Aşık Oluyor

Kurucu Tiffany Masterson, içerik giderme felsefesini, sosyal medya yoluyla ve ABD’ye seyahat sırasında ürünlere “Âşık olan” marka hayranları ile paylaşmaktan dolayı heyecan duyuyor. Hayranlar dünya genelinde cilt bakım tutkunları tarafından sevilen markanın cilt bakım ürünlerini satın alabilmek için beklerlerken, beklenti tüm zamanların en yüksek düzeyine ulaşıyor. Drunk Elephant felsefesinin özünde, ürünlerin dışında bıraktıklarımızın içine koyduklarımız kadar önemli olduğuna dair inanç yatar. Bu nedenle, herhangi bir Drunk Elephant ürününde Suspicious 6™ (esansiyel yağlar, kurutucu alkoller, silikonlar, kimyasal güneş kremleri, parfüm/ boya) öğelerini asla bulamayacaksınız. Bu altı her zaman her yerde bulunan içeriğin çıkarılması, cildinizi en sağlıklı, en dengeli duruma geri getirecektir. Tüm Drunk Elephant ürünleri, optimum pH düzeylerinde formüle edilir, birbirleriyle kolaylıkla karışır ve yüksek düzeyde emilebilir, böylelikle özelleştirilmiş cilt bakım “smoothie’lerini” oluşturmak için kullanılabilir. Drunk Elephant 2013 yılında altı ürünle lansmanını yaptı. Bugün, ürün yelpazesi kült duruma ulaştı ve hayranlar yüz, saç ve vücut için tam bir ürün yelpazesi ile “baştan ayağa Drunk” kullanabilir. “Müthiş perakende ortağımız Sephora ile Türkiye lansmanımızı yapmaktan dolayı çok heyecanlıyım,” diyor Masterson. “Türkiye’deki hayranlarımızla mutlu bir cildin sağlıklı bir cilde giden yolu taşlarını döşediğine dair felsefemi paylaşabilmek benim için çok anlamlı.” Koleksiyon 9 Mart’ta Sephora’da çevrim içi olarak ve 22 Mart’ta ülke genelinde 16 Sephora mağazasında sunulacak. Hayranlar daha fazlasını öğrenmek için Instagram’da @drunkelephant etiketini de ziyaret edebilir ve markanın tutkulu topluluğu ile cilt bakım yolculuklarını paylaşabilir

İlgili Makaleler