Güzellik tutkunlarının beklediği Hourglass, Ekim itibarıyla yalnızca Sephora Türkiye’de 

15 Ekim 2025
Hourglass, Ekim itibarıyla yalnızca Sephora Türkiye’de 

Lüks, yenilik ve bilimi zarafetle birleştiren Hourglass, 13 Ekim itibarıyla yalnızca Sephora Türkiye’de yerini alıyor. 2004 yılında Los Angeles’ta Carisa Janes tarafından kurulan marka, etik değerleri, öncü formülasyonları ve yenilikçi yaklaşımıyla lüks makyaj dünyasında yeni bir dönemi başlatıyor.

Tüm ürünleri hayvan dostu olan Hourglass, sofistike ambalajları, duyusal dokuları ve zamansız renk paletleriyle güzelliği yeniden tanımlıyor. Hourglass, sürdürülebilir güzelliği estetikle buluşturan özel bir marka olmayı başarıyor.

Daha Fazla İçerik

No make-up dating: İlk buluşmaya makyajsız gitmeye ne dersiniz? No make-up dating: İlk buluşmaya makyajsız gitmeye ne dersiniz?

No make-up dating: İlk buluşmaya makyajsız gitmeye ne dersiniz?

Sosyal medyada yükselen no make-up dating (makyajsız buluşma) akımı, “kendini olduğun gibi gösterme” fikrini öne çıkarıyor. Peki bu trend sadece bir özgüven göstergesi mi, yoksa yeni nesil flört kültürünün kaçınılmaz bir evrimi mi?
NetWork FW 25/26: Zamanın ötesinde, anın içinde NetWork FW 25/26: Zamanın ötesinde, anın içinde

NetWork FW 25/26: Zamanın ötesinde, anın içinde

NetWork Sonbahar/Kış koleksiyonu, sade çizgiler ve modern detaylarla işlevsel ve şık seçenekler sunuyor.