Zarafet ve duyusal deneyim: Chanel Parfüm ve Güzellik butiği İstinyePark’ta

13 Kasım 2025
Zarafet ve duyusal deneyim: Chanel Parfüm ve Güzellik butiği İstinyePark'ta

25 Ekim 2025’te açılan yeni Chanel Parfüm ve Güzellik butiğini İstinyePark’ta keşfedin. Chanel’in estetik kodlarına uygun şekilde yeniden tasarlanan 140 m²’lik bu alan, Paris zarafeti ile İstanbul’un çağdaş ruhu arasında bir diyalog kuruyor. Chanel’in parfüm, cilt bakımı ve makyaj dünyaları kişiselleştirilmiş hizmetlerle bir araya geliyor. Türkiye’de ilk kez, bu butik cilt bakımı uygulamaları sunan özel bir güzellik kabini de içeriyor. Butikten görülebilen peyzajlı bahçe ise doğa ile mimari arasında şiirsel bir uyum yaratıyor.

Chanel’in dikkat çekici Fransız ruhu ve özgün tarz kodları butiğin her detayında kendini gösteriyor. Dekorasyonda, markanın ikonik tasarımlarına göndermeler yapan imza biçimler ve semboller yer alıyor: Efsanevi makyaj paletini anımsatan “kavisli kare” bir sehpadan, N°5 parfüm şişesinin ikonik zümrüt kesim kapağından ilham alan bir konsola kadar. Bu uyum, altın, siyah ve kırık beyazdan oluşan imza renk paletinde de sürüyor. Mermer ve lake gibi zarif malzemeler ise mekana zamansız bir sofistike hava katıyor.

Chanel parfüm koleksiyonu

Butik, Chanel’in koku, cilt bakımı ve makyaj alanlarındaki ikonik kreasyonlarını sergiliyor. Bunlar arasında, her biri Mademoiselle’in hikayesinden bir bölüme atıfta bulunan olağanüstü parfümlerden oluşan Les Exclusifs de Chanel koleksiyonu da yer alıyor. Ayrıca 31 Le Rouge koleksiyonu, Gabrielle Chanel’in Rue Cambon’daki dairesi, atölyeleri ve orada yaratılan tasarımlardan ilham alan 24 ruj tonundan oluşuyor. Seçili küçük deri aksesuarlar ve güneş gözlükleri ise deneyimi tamamlayarak misafirlere kişisel stillerini ifade etme olanağı sunuyor.

Misafirler, kendilerine en uygun koku, makyaj veya cilt bakım ürünlerini keşfetmelerine yardımcı olmak ve bu ürünlerin etkisini artırmak için tasarlanmış imza tekniklerini öğrenmeleri amacıyla kişiselleştirilmiş danışmanlık hizmeti sunan Chanel’in uzmanları tarafından karşılanıyor.

Butiğin sunduklarını keşfetmek için bir salon bulunuyor; burada altın detaylar, siyah ve beyaz yumuşak tüvit koltuklarla bir araya geliyor. Yakınında, özel cilt bakımı kabini ise Les Soins Chanel deneyimini sunuyor. Chanel’in uzmanlarıyla gerçekleştirilen 60 ila 90 dakikalık uygulamalar, masaj sanatını profesyonel cilt bakım ürünleriyle birleştirerek beden ve zihni uyum içinde buluşturan yüksek duyusal bir deneyim sağlıyor. Minimalist beyaz dekor içinde geçirilen bu huzur dolu an, markanın ikonik çiçekleri ve hafif tüvit örtülerle vurgulanıyor.

Les Soins Chanel

Butikten uzanan yeni peyzajlı bahçe, Fransız kır bahçelerinden ilham alıyor ve İstanbul’un ritmi ve ışığıyla yeniden yorumlanıyor. Alışveriş merkezinde doğal bir durak olarak tasarlanan bu alan, Chanel’in simgelerinden kamelyalar, manolyalar, ortancalar ve biberiyeyi dokular ve renkler arasında hassas bir dengeyle bir araya getiriyor. Huzura davet eden ve seyredilmeye değer canlı bir tablo sunuyor.

Chanel’in uzmanlığı ve usta el işçiliğine adanmış olağanüstü bir mekan. Ziyaretçiyi Chanel’in güzellik vizyonunun kalbine götüren bu yolculuk, duyuları uyandırmaya ve yeniden bağ kurmaya davet ediyor.

Daha Fazla İçerik

Pazar akşamlarında hissedilen ağırlık: “Sunday Blues” nedir? Pazar akşamlarında hissedilen ağırlık: “Sunday Blues” nedir?

Pazar akşamlarında hissedilen ağırlık: “Sunday Blues” nedir?

Hafta sonunun son saatleri yaklaşırken gelen tarifsiz huzursuzlukla birlikte her şey yolundaymış gibi görünse de içinizi bir sıkıntı kaplıyor olabilir. “Sunday blues” ya da “Pazar sendromu” denen bu durum..
Çırağan Palace Kempinski İstanbul ve MEMEDER meme kanseri farkındalığı için 11. yılında el ele Çırağan Palace Kempinski İstanbul ve MEMEDER meme kanseri farkındalığı için 11. yılında el ele

Çırağan Palace Kempinski İstanbul ve MEMEDER meme kanseri farkındalığı için 11. yılında el ele

Çırağan Palace Kempinski İstanbul, MEMEDER iş birliğiyle meme kanseri farkındalık ayında erken tanının önemine dikkat çeken etkinlikler düzenliyor.