LONGINES DOLCEVITA X YVY – Tek Bir Deri Kayışla Yeniden Doğan Tasarım

Kanatlı kum saatli marka, yeni LONGINES DOLCEVITA X YVY serisini piyasaya sürüyor. İsviçreli tasarımcı Yvonne Reichmuth, markanın ünlü dikdörtgen biçimli saatlerine sofistike deri kayışlarla yepyeni bir yüz kazandırıyor. Dizginlerle koşumları çağrıştıran tasarımlar, LONGINES’le bütünleşen binicilik dünyasına atıfta bulunuyor.
 

Sıcak yaz aylarında bilekleri süsleyen saatler kıyafetlerin yenlerinden çıkıp, gözler önüne serilirken kanatlı kum saatli marka yeni Longines DolceVita X YVY serisini tanıtıyor. Markanın saatleri üç farklı renkte zarif ikili deri kayışla tamamlanıyor: bej, kahverengi ve siyah. Modellerin tasarımı, dünya çapında tanınan yıldızlar ve özel tasarımlar arayan müşterilerce tercih edilen, sofistike glam-rock aksesuar tasarımcısı Zürih merkezli YVY şirketinin eseri.

.   

 

Paylaşılan değerler
Longines ve YVY’in birbirlerini tamamlayan dünyaları doğal bir işbirliğinde bütünleşiyor. Yeni Longines DolceVita X YVY modellerinin kayışları İtalyan veya İsviçre derisinden, geleneksel bir yöntemle üretiliyor. Metal detaylarla süslenmiş ve sağlamlaştırılmış kaplamalar kusursuz görünümleriyle öne çıkarken, kum saatli marka binicilik dünyasına olan tutkusunu yansıtıyor. YVY’nin kurucusu Yvonne Reichmuth, “Birlikte atların dünyasına ve dizginlere yepyeni bir açıdan bakabilmek istedik,” diyor. Atı binicisiyle bütünleştiren, atın başını ve boynunu süsleyen bu olmazsa olmaz aksesuar, bileği ve bu bileği süsleyen kol saati arasındaki bağı anımsatıyor. Tasarımcı sözlerine şöyle devam ediyor: “Modüler kayış fikri, klasından hiçbir şey kaybetmeden farklı tarzlara ayak uydurabilecek bir saat yaratabilme arzusundan doğdu.”

.     

Modernlikle gençleşen geleneksellik
Bu çağdaş aksesuarla süslenen genç ve göz alıcı Longines DolceVita X YVY serisi, değiştirilebilir kayış sistemi sayesinde hem her kullanıcının tarzına, hem de gün içerisinde farklı etkinliklere rahatlıkla uyum sağlıyor. Tek başına aksesuar olarak da kullanılabilen ince tamamlayıcı kayış, saat ile bir araya geldiğinde saati her yaştan kullanıcıya hitap edecek, herkesi cezbedecek şık bir ürüne dönüştürüyor.
St-Imier markasının CEO’su Matthias Breschan, “Tasarımlarımız hem kadınlara hem erkeklere hitap eden iki farklı büyüklükte kasada üretiliyor,” diyor.

 

İlgili Makaleler