LVMH 2024 Paris Olimpiyat ve Paralimpik Oyunları’nın ana sponsoru

LVMH, 2024 Paris Olimpiyatları’nın sponsoru olarak dünya sahnesindeki yeni yerini açıkladı! Dünyanın en zengin insanı olarak seçilen Bernard Arnault’un liderliğinde, lüks dünyasından bir marka ilk kez bu prestijli unvanı kazanıyor.

Olimpiyat görüşmelerini Bernard Arnault’un oğlu Antonie Arnault yürüttü ve Arnault ailesinin olimpiyatları ne kadar önemsediği vurgulandı. Pek çok LVMH Moda Evi’nin Paris’te doğması ve Paris’in her zaman şehre derinden bağlı olan Grup’un tarihi ve başarısıyla yakından bağlantılı olması, bu adımın göz ününde olan sebeplerinden biriydi. Ayrıca sponsorlukla, bir yandan olimpiyat ruhunu moda ve zarafetle buluşturmak, diğer yandan ise Fransa’da son dönemde yaşanılan protestolar ve çatışmaların yarattığı zorlu süreçte, ülkenin imajını desteklemek hedefleniyor.

Fransız delegasyonu LVMH markalarından biri giydirecek. Louis Vuitton, Dior ve Berluti gibi markalar, oyunlar boyunca “Tüm Zaferlerin Zanaatkarları” (Artisans of All Victories) olarak kendini gösterecek. Sephora ise; Olimpiyat Meşalesi Bayrak Yarışı’na sponsor olacak, bayrak yarışı rotası ve güzergah boyunca belirli konumlarda ziyaretçilere aktiviteler önerecek. Chaumet olimpiyat madalyalarını tasarlarken, Moët Hennessy alkollü içecekleri ile olimpiyat ve paralimpik oyunların kutlama anlarında, konukseverlik programlarının bir parçası olarak deneyimler sunacak. LVMH’nin bu adımı, dünya çapında her kesimden insana ulaşmanın da güçlü bir yolu olacak. Lüks markaların genellikle kendilerine özgü golf, tenis, yelken gibi spor dallarında sponsorluk yaptığı düşünülürken, LVMH gibi büyük bir markanın, yine böyle büyük bir organizasyonda liderlik yapması, her yaştan, zevkten, gelir düzeyinden ve her coğrafyadan insana ulaşabilme hedefine vurgu yapıyor. LVMH’nin bu adımındaki amaclarından biri de, lüksün etki alanını genişleterek hayran kitlelerini artırmak ve dokunduğu kitlelerde markalarına sahip olma isteği uyandırmak. Aynı zamanda bu adım, LVMH’nin lüks markalarına daha fazla paylaşılma, izlenme ve daha konuşulur olma avantajlarını da sağlayacak. Bu işbirliğinin, lüks markalarının sektördeki tahtını sağlamlaştırarak ve onlara olan ilgiyi artırarak moda dünyasındaki güçlü varlıklarını desteklemesi hedefleniyor. LVMH, bu büyülü markalarının eşlik edeceği sponsorluk sayesinde, moda ve lüks dünyasının önde gelen markalarından biri olarak sektördeki yerini perçinleyecek ve dünya çapında bir ilgi odağı olmaya devam edecek. Özellikle LVMH’nin olimpiyat elçisi olarak seçtiği, 5 kez dünya şampiyonluğu kazanan yüzücü Léon Marchand’ın, tutkusu ve kararlılığı ile dünyanın dikkatini üzerine çeken bir sporcu ve Louis Vuitton markasının yeni temsilcisi olarak, aynı azim ve mükemmellik ruhunu LVMH’nin tüm katmanları ile paylaşması bekleniyo

İlgili Makaleler