Valentino Cruise 2026: “Nocturne” koleksiyonu

7 Kasım 2025
Valentino Cruise 2026: "Nocturne" koleksiyonu

Fotoğraflar: Valentino (@maison_valentino’nun izniyle)

Dakota Johnson, Tate McRae ve Marisa Berenson, Alessandro Michele’nin kreatif direktörlüğündeki ilk Valentino Cruise 2026 kampanyasında bir araya geldi. “Nocturne” adını taşıyan kampanya, gecenin eşiğinde geçen bir hikaye anlatıyor. Uykuyla uyanıklık, yalnızlıkla yakınlık arasındaki o kısa ama yoğun anlardan ilham alıyor.

Michele döneminin hikayesi

Valentino’nun yeni dönemini başlatan kampanya, Michele’nin kaleme aldığı kişisel bir metinle duyuruldu. Bu yaklaşım aslında tasarımcının romantik anlatı tarzını, görünümler dışında da kanıtlar nitelikteydi. “Nocturne”, kreatif direktörün vizyonunu bir otel atmosferinde hayata taşıdı.

Dakota, Tate ve Marisa’dan farklı ruh halleri

Dakota Johnson, halının üzerinde uzanmış halde bir telefon konuşmasına dalmış. Tate McRae ve Marisa Brenson ise birlikte poz veriyor. Kampanya boyunca üç karakter de gecenin sessizliğinde ortak bir ritüelin parçası oluyor. Dış dünyanın gürültüsünden uzaklaşıp kendi iç seslerine dönüyorlar.

Yakın zamanda modaevinin yeni marka elçisi olarak duyurulan Dakota Johnson, kampanyanın merkezinde yer alıyor. Alessandro Michele ile uzun yıllara dayanan bağları, bu iş birliğine doğal bir samimiyet kazandırıyor. Michele’in Gucci döneminde neredeyse her kırmızı halıda onun tasarımlarını giyen Johnson, şimdi bu dostluğun enerjisini Valentino’nun yeni ruhuna taşıyor.

Zarafet ve aşırılık arasında

Valentino Cruise 2026

Koleksiyondaki parçalar, Alessandro Michele’nin karakteristik estetiğini modaevinin çizgileriyle buluşturuyor. Kristal taşlı yakalar, saten kurdeleli kitten topuklular ve dantelli çoraplar, klasik romantizmin teatral bir yorumunu yaratıyor. Her görünüm, ince detayların özenle işlendiği bir gece düşü gibi.Kampanya izleyicide, geçmişle şimdi arasında süzülen zamansız bir his bırakıyor.

Fotoğrafçı Marili Andre’nin objektifinden sunulan kampanya ve Renell Medrano imzalı kısa film; modaseverleri zamanın yavaşladığı bir dünyanın içine davet ediyor. Frédéric Chopin’ın “Nocturne” bestesi ise kampanyaya adını vermekle kalmayıp, atmosferin kalbinde konumlanıyor. 

İlginizi çekebilir >>>>> Dakota Johnson, Valentino’nun yeni global marka elçisi oldu

Ayşenur Kurtuluş

Ayşenur Kurtuluş

Üç yıl Fizik eğitimi aldıktan sonra modaya ve yazmaya olan ilgisini keşfeden Ayşenur, İstanbul Üniversitesi Amerikan Kültürü ve Edebiyatı bölümüne geçiş yaptı. Eğitiminin ilk yılından itibaren ELLE ve InStyle dergilerinde staj yaparak sektöre adım attı; aynı dönemde içerik üreticiliğine başladı. 2024 yazında daha önce stajyer editörlük ve styling asistanlığı yaptığı InStyle Türkiye ekibine dijital editör olarak katıldı. Ardından Marie Claire Türkiye’de dijital editörlük rolünü üstlendi. Şu anda yeniden InStyle Türkiye’de dijital içerik editörü olarak görev yapıyor.

Daha Fazla İçerik

Kim Kardashian ve Kris Jenner’lı Skims x Roberto Cavalli iş birliği Kim Kardashian ve Kris Jenner’lı Skims x Roberto Cavalli iş birliği

Kim Kardashian ve Kris Jenner’lı Skims x Roberto Cavalli iş birliği

SKIMS ve Roberto Cavalli, 2024 yazına damga vuracak bir mayo koleksiyonunda buluştu. Kim Kardashian ve annesi Kris Jenner’ın yer aldığı kampanya, vahşi desenleri lüksle buluşturuyor.
Zodyak’ın en zeki burçları hangileridir? Zodyak’ın en zeki burçları hangileridir?

Zodyak’ın en zeki burçları hangileridir?

Akademik başarı, kitap okuma alışkanlığı, kıvrak zekâ ve çok yönlü anlayış söz konusu olduğunda, bazı zeki burçlar bu özellikleriyle dikkat çekiyor.