Valentino’nun yeni pazarlama departmanı yöneticisi Yiğit Turhan oldu

İtalyan lüks moda evi Valentino, yeni marka stratejisinin bir parçası olarak belirlediği üç yeni yöneticisini duyurdu. Şirketin baş marka sorumlusu Alessio Vannetti’nin şirketten ayrılmasının ardından yapılan atamalar Yiğit Turhan markanın pazarlama yöneticisi olmasıyla başladı. Ayrıca Laurent Bergamo Valentino’nun ticari yöneticisi olarak görev yapmasına ve Andrea Cappi’nin e-ticaret yöneticisi olup yeni kurulan iş birimlerinin başına geçmesine karar verildi.

Valentino’daki yeni pozisyonundan önce marka stratejisi uzmanı olarak görev yapan Yiğit Turhan Valentino’nun dünkü açıklamasıyla birlikte artık CMO (Chief Marketing Officer) yani pazarlama departmanı yöneticisi olarak görevine devam edeceği haberiyle tüm Türkiye’yi ve global çevresini gururlandırdı. İşte Yiğit Turhan’ın başarılarla dolu profesyonel hayatı hakkında bilmeniz gerekenler:

Yiğit Turhan, Bilkent Üniversitesi’nde Elektrik ve Elektronik Mühendisliği bölümünden mezun olduktan sonra yüksek lisansını yapmak için Milano’ya gitti ve Bocconi Üniversitesi’nde pazarlama yöneticiliği yüksek lisansına başladı.

Lisans ve yüksek lisans hayatı boyunca birkaç şirkette staj yaptı ancak moda dünyasına Frankie Morello ile adım attı. Markanın dijital dünyadaki kimliğini yönettikten sonra başarıları onu bir sonraki kariyer adımı olan İtalyan moda evi Dolce & Gabbana’ya taşıdı. Modanın pazarlama alanındaki başarılı kariyerine Zegna ile devam eden Yiğit Turhan, Valentino’dan önce en uzun süreli çalıştığı moda evi Gucci’de ise önce sosyal medya uzmanı, sonra marka stratejisi ve ürün pazarlama uzmanı olarak görev yaptı ve yine birçok başarıya imza attı. Çalıştığı markaların yeni dünyaya adapte olmasına önem veren Yiğit Turhan, markaların influencer ilişkilerinin yönetiminde de rol aldı.

Kazandığı tecrübelerle birlikte 2018’de Valentino’da marka yöneticisi pozisyonunda kariyerinin bir sonraki dönemine giriş yaptı. Bu pozisyonda görev yaptığı sırada markanın sosyal medyası ve dijital kimliği için yaratıcı stratejiler belirleyen Yiğit Turhan, bir sonraki adımda Valentino’nun marka ve eğlence ilişkileri yöneticisi oldu. Mayıs 2022’de ise Valentino’nun marka stratejisi yöneticisi ünvanını aldı.

Temmuz 2023 itibarıyla Valentino’nun yeni pazarlama departmanı yöneticisi Yiğit Turhan’ın kariyer basamaklarını hızla tırmanışının sebebi olan yeteneğiyle harmanladığı üstün başarısını tebrik ediyoruz.

İlgili Makaleler