Vans “This is Off the Wall” Küresel Kampanyasını Sunar!

Vans, Yaratıcı Bireyselliği ve Kendini Keşfetmeyi Teşvik Eden “This is Off the Wall” Küresel Kampanyasını Sunar! Vans 2023 Marka Kampanyası, Bireylerin Benliğini Keşfetmesine Yönelik Yaratıcı Yolculuğa Bir Kutlama Niteliğinde!

Orijinal aksiyon sporları ayakkabı markası ve yaratıcı keşiflerin küresel şampiyonu Vans, 2023 marka kampanyası “This is Off The Wall”u gururla sunar. Bu kampanyada Vans, en sevilen marka elçilerinin özgün benliklerini bulma yolculuğundaki bakış açısıyla bireyselliği ve kendini keşfetmeyi kutlamaya devam ediyor. Büyüleyici, ilgi çekici biçimde karışık görseller ve cesur renk şemaları ile desteklenen kampanya, kendini keşfetme yoluna çıkan yeni nesil yaratıcı gezginleri güçlendirmeyi amaçlıyor.

Bu kampanyada Vans, aralarında Little Simz, Beatrice Domond, Felipe Nunes, Irene Kim, Cocona Hiraka, Arthur Bray ve Salome Agbaroji’nin de bulunduğu markanın en tutkulu ve kapsayıcı marka elçileri ve kreatiflerinden bazılarının kendine özgü tarzlarını öne çıkarıyor. Aralarında trend belirleyiciler, aksiyon sporları yapan küresel sporcular ve müzisyenler olan bu yaratıcı gezginler kültürü ileriye taşırken, kendilerinde, ilişkilerinde ve dünyada özgünlük arıyor. Onlar, bir anlık bir geçişten daha fazlasını, toplulukları için tutkulu bir temsiliyet ve nesillerinin parlak geleceğine akıllıca bir bakış sunuyor.

Vans Küresel Marka Yönetimi Başkan Yardımcısı Carly Gomez, “Herkesin kendini keşfetmesi için yaratıcılığını kullanmasına olanak tanıyan ve herkesin kendine özgü olabileceği bir dünya yaratan yeni marka temelimiz kapsamındaki ilk küresel kampanyayı duyurmaktan heyecan duyuyoruz” dedi. “Pandemi sırasında, tüketiciler, yaratıcı ifadeyi, başkalarının onayı için yaptığınız bir şey olarak değil, bir kendini keşfetme yolculuğu olarak algılamaya başladı. Hayatın yapım süreci devam eden bir sanat eseri olduğu fikriyle, yeni ilham perimiz olan yaratıcı gezginler için konuşuyoruz, çünkü nihayetinde yapabileceğiniz en ‘Off The Wall’ şey, dünyada hareket ederken kendiniz olmaktır.”

Vans Global Kreatiften Sorumlu Başkan Yardımcısı Rob Teague, “Tüketiciler yeni ama özgün bir şekilde ortaya çıkmamızı istiyor,” dedi. “Bu kampanya, insanların yollarına çıkan, yeniden düşünmeye zorlayan ve markamız için yenilenmiş bir enerji veren cesur bir hamle. Markamızın değerleri ile bu değerleri onlarca yıldır temsil eden, ürettiğimiz ikonik ürünler arasındaki noktaları birleştiriyor. Geçmişte bir marka olarak yaptığımızdan daha büyük ve daha bütünsel bir şey.”

“This is Off The Wall” kampanyasının küresel lansmanına paralel olarak, klasik Old Skool™ modelinin yenilenmiş hali olan Vans Knu Skool geliyor. Geçmişten ilham alan ve bugün için üretilen, 90’ların alçak üstlerinin bu modern yorumu, kabarık dil ve bilek kısım, dayanıklı süet dış kısım, Vans’ın imza kauçuk waffle dış tabanı ve yeniden tasarlanan elmas pahlı Sidestripe™ ile tasarlanmıştır. Knu Skool modeli, onlarca yıl öncesinden, ikonik kaykay ayakkabılarını anımsatan kalın, büyük boy bir görünüm ve his ile orijinal Old Skool’u andıran abartılı bir görünüme sahip ve topuk tutamaçlarının eklenmesi, kolay giyip çıkarmayı sağlıyor. Vans Knu Skool modeli Vans mağazalarında ve vans.com.tr adresinden satın alınabiliyor. 

Vans ve “This is Off The Wall” ile ilgili daha fazla bilgi edinmek için lütfen Vans.com.tr adresini ziyaret edin. Sosyal medyada #OffTheWall etiketini kullanarak kişisel yaratıcı kişisel ifade yolculuğunuzu paylaşın.

İlgili Makaleler