ZARAFET, CAZİBE VE GÜVEN İÇEREN BİR DÜNYA

Emperor Blue 2019 yılında Birleşik Krallık, Londra’da kurulan uluslararası lüks marka ve niş parfüm evidir. Evin ilk lansmanı, güney Fransa’da geliştirilip üretilen sekiz lüks parfümü içeren özel bir koleksiyondan oluşuyor. Emperor Blue Private Collection,eşsizliği ve yüksek seviyedeki farklılığı ile niş parfüm dünyasına yeni parfüm getirme amacıyla doğdu. Emperor Blue Private Collection ile marka lüksün temelleri olan detaycılık, maharet ve zanaatkarlığa sadık kalıyor. Bu üç temel ürünlerin yaratımı ve geliştirilmesinin her aşamasında içerik hammaddesinden ambalajında kullanılan cam kalitesine kadar kendini gösteriyor. Emperor Blue’nun hedefi, nadir ve değerli lüks ürünler kullanarak lüks parfümerinin önemli değerlerine sadık kalmaktır. İLHAM KAYNAĞI: Emperor Blue ürünlerin geliştirilmesinde üç anahtar kelimeden ilhamını alıyor: Görkem, Krallık ve Güçlendirme. Görkemli ve Kraliyet Kokusu: Mavi Renk ile Temsil Ediliyor Rönesans zamanında Avrupa’da Ultramarine olarak adlandırılan yeni canlı bir mavi renk pigmenti ortaya çıktı. Lapis Lazuli isimli değerli taşın narince işlenerek ortaya çıkarılan bu yeni renk fazlasıyla masraflı olduğu için bu rengi yalnızca Kutsal ya da Krallıklar tarafından kullanabildi. Ancak bu şekilde Rönesans döneminde yaşayan sanatçıların paletlerine yeni bir renk katıldı ve böylelikle sanat ve kültürde bir değişim yaşandı. Güçlendirme: Parfümler sadece herkesin çıldırdığı en son şeye sahip olmakla ilgili değildir. Bir koku, hissediş şeklimize tamamen çevrilebilir. Tıpkı bir çanta veya bir çift ayakkabı gibi, ömür boyu sürecek anılar ve kişisel tarzın ifadesi olan güçlü bir araçtır. Parfüm, kişisel ve karmaşıktır. Emperor Blue, erkek ve kadınları güçlenmiş, kendilerine güvenen, kendileriyle barışık bir koku yaratmak istedi. Kokular, kişiye kim olduğunu göstermekten çekinmeyen, hatırlanmak isteyen, izini bırakmak isteyen ve en önemlisi de gözden kaçmayı reddedenler için tasarlanmıştır

İlgili Makaleler